Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A Vodafone, a romániai Connex mobilszolgáltató új tulajdonosa egyelőre nem vezetheti be a romániai piacra a Vodafone márkanevet, mert azt a rivális mobiltársaság, a Telemobil már 1995-ben bejegyeztette. A tét egy nemzetközi márkanév, 2,5 milliárd dollár és egy a jól bevált marketingeszköz, a piros szín.
Hol a piros? © Zapp |
Perrel szerezné vissza a nevét © Vodafone |
A lap információja szerint a Mobifon társaság, a Connex korábbi tulajdonosa eddig nem fejthette ki álláspontját az ügy kapcsán, mivel a tranzakció még nem zárult le. A Telemobil vezetői, akiket a Straightforward ügyvédei képviselnek, komolyan készülnek a fellebbezésre, és állításuk szerint minden esélyük megvan a márkanév megtartására.
Laurentiu Anghel, a Telemobil ügyvédje megerősítette, a Vodafone azért perel, hogy mondjanak le a márkanév használatáról, amelyet rosszhiszeműen jegyeztettek be, és öt éve már nem is használnak. Laurentiu azonban azt állítja, a Vodafone kérését korábban visszautasította a bíróság, mivel 1995-ben ez a brand nem volt közismert a romániai piacon. "Annyi bizonyos, hogy jelen pillanatban a Connex nem válhat Vodafone-ná, mert nincs érvényes bírósági határozat, ami ezt megengedné" - mondta az ügyvéd.
A Telemobil ügyvédei arról is nyilatkoztak, hogy 16 ezer számlát mellékeltek a peres aktákhoz, amivel bizonyítják, hogy a társaság igenis használta a Vodafone elnevezést, mégpedig egy gyors internet-hozzáférést biztosító csomag forgalmazása kapcsán, amely összesen 23 milliárd lejt hozott a konyhára - tette hozzá a Transindex.
"Amikor 1995-ben beléptek a a romániai piacra, a társaság több mint nyolcvan olyan elnevezést jegyzett be, mint például hang, adat, telefon, mobil, telecom, maroktelefon" - reagált Anghel arra a kérdésre, hogyan szerezhette meg a társaság a Vodafone márkanevet. Olyan elnevezések mellett, mint a Mobitel, Suntel vagy Vocetel, a Vodafone is bejegyeztették, amelyet 1995-ben még külföldön sem használtak márkanévként. A Vodafone abban az időben még Vodac vagy Racal néven kínálta szolgáltatásait - fűzte hozzá a Telemobil jogi képviselője.
A piros szín, amelyet mind a Zapp, mind a Vodafone használ, szintén a küzdelem tétje, ugyanis a piros Vodafone bejövetele kavarodást idézhet elő a piacon. Nincs még egy olyan ország, ahol két mobilszolgáltató ugyanazt a színt használná.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A családja körében hunyt el Ozzy Osbourne 76 évesen. Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.