A vártnál kevesebb a látogató a biatorbágyi outletben

A 2004 novemberi nyitás óta több, mint 600 ezren keresték fel Magyarország első outlet központját. A Biatorbágyon 13 ezer négyzetméteres területen működő outlet központ 46 üzletéből 42-t már kiadtak.

  • MTI MTI
A vártnál kevesebb a látogató a biatorbágyi outletben
A Premier Outlets Centerben a bérlők nagy világmárkák képviselői, amelyek kifutó modelljeiket 30-70 százalékos árengedménnyel értékesítik az outletben bérelt üzletekben.

Az üzletek mérete 90 négyzetméter és 900 négyzetméter között szóródik, a bérlők havi 20-25 ezrót fizetnek havonta négyzetméterenként bérleti díjként - szemben a bevásásárlőközpontok 50-60, sőt 100 eurós bérleti díjával.

A Premier Outlets Center tavaly novemberi nyitásakor az első évben 1,5 millió látogatóra számítottak, a látogatószám időarányosan ettől kissé elmarad. A látogatók több, mint 70 százaléka vásárol, ami viszont felette van az elvárásoknak.

Rövidesen megkezdik a Premier Outlets Center bővítését: az első szakaszban 5 ezer, majd további 8 ezer négyzetméternyi területen építenek a meglévő létesítmény, a 25 millió eurós beruházással épült outlet központ mellé.
 
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

A fiatalok hozhatják el a lángosforradalmat a Balatonnál

A fiatalok hozhatják el a lángosforradalmat a Balatonnál

Miért vett meg egy nagy múltú, de veszteséges üzletláncot? Mit kellene csinálni ahhoz, hogy ne legyen méregdrága egy croissant? Mi a legnagyobb baj azzal, hogy a Balatonon még mindig ugyanúgy sütik a lángost? És miért nem érdemes mindenkinek akciózni a tejfölt? Andrejszki Richárddal, a Chef Market tulajdonosával beszélgettünk annak kapcsán, hogy cége a Culinaris új tulajdonosa lett.