szerző:
MTI

Tavaly a legnagyobb értéknövekedést az eBay internetes aukciós portál, a HSBC pénzintézet, a Samsung elektronikai konszern, az Apple számítógép gyár és az UBS bankház érte el.

A Coca-Cola 56 milliárd dolláros tőkeértékével a világ legértékesebb márkája. Tavaly a legnagyobb értéknövekedést az eBay internetes aukciós portál, a HSBC pénzintézet, a Samsung elektronikai konszern, az Apple számítógép gyár és az UBS bankház érte el - derül ki az Interbrand Zintzmeyer & Lux marketing tanácsadó cégnek a világ száz legértékesebb márkáját felvonultató "Best Global Brands" tanulmányából.
   
A tíz legértékesebb márka közül nyolc amerikai. A Coca-Cola sarkában a Microsoft, majd az IBM, a General Electric és az Intel lohol. A hatodik helyet a finn Nokia szerezte meg magának. Utána a Disney, majd a McDonalds, a Toyota, végül a Marlboro következik. A legértékesebb német márka a Mercedes a tizenegyedik helyen, bár hat százalékpontos lecsúszást kellett elszenvednie. A vesztesek "élvonalában" a Sony, a Morgan Stanley, a Volkswagen, a Levi's és a
Hewlett-Packard áll.
 

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
MTI Gazdaság

Magyarországé marad a Tokaji márkanév

A luxemburgi székhelyű EU-bíróság megítélése szerint a Tokaj elnevezés egy magyarországi földrajzi hely megjelölése, míg a Tocai egy szőlőfajta, amely nem élvezheti az EU-ban szokásos eredetvédelmet. A bíróság ezért elutasította a tilalom érvényessége ellen előterjesztett kifogásokat.

hvg.hu Kult

Márka nélküli márkák?

Az ötlet pofonegyszerű: vezessünk be egy antimárkát, egy brand nélküli brandet. A környezet- és emberbarát tornacipők gyártói borsot törnének a nagy sportmárkák orra alá. Se védjegy, se tömegtermelés, se profit?

hvg.hu Média

A Pöttyös Túró Rudi a legkedveltebb magyar márka

Lezárult a Magyar Reklámszövetség 2005. május 6-án meghirdetett, a legkedveltebb magyar márkák felderítését célzó szavazása. a 26 ezer voks legtöbbje a Pöttyös Rudira, a Pick Téliszalámira, s a Boci Csokira érkezett.

MTI Gazdaság

Márkafrissítés a KBC itteni cégeinél

Új logó és szlogen jeleníti meg a K and H márkát június 1-jétől, az új vizuális világ megegyezik majd a KBC-csoport logójával. Az Argosz Biztosítónak a neve is megváltozik, K and H Általános Biztosító Rt. lesz - jelentették be a KBC-csoport magyarországi vállalatai szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.

hvg.hu Tech

Egy magyar márka az élre tör

Idén év végére – ha tervei valóra válnak – a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 150 millió palack ásványvíz forgalmazására lesz képes Magyarországon, ami a hazai 650 millió palackos összes ásványvízfogyasztás majd egynegyede.

Média

Márkaváltások kora

A nemzetközi nagyvállalatok fúziója, stratégiaváltása a "végeken" is előbb-utóbb a cégek, termékek átnevezésével jár együtt. A Deutsche Telekom-csoport magyar tagjai most veszítik el korábbi, jól bevezetett márkaneveiket, de a globális egységesítés előnyeit más cégek is igyekeznek kihasználni.

Végső bizonyíték még nincs, de összefügghet a lombikkezelés és a mellrák

Végső bizonyíték még nincs, de összefügghet a lombikkezelés és a mellrák

Miben más egy magyarországi használt autó, mint egy cseh, lengyel vagy szlovák?

Miben más egy magyarországi használt autó, mint egy cseh, lengyel vagy szlovák?

Brad Pitt: „Ki volt a jobb, Clooney, vagy én?”

Brad Pitt: „Ki volt a jobb, Clooney, vagy én?”

Furmányos trükkel büntetné Snowdent az amerikai kormány

Furmányos trükkel büntetné Snowdent az amerikai kormány

Veszélyes kínai bögrét találtak, ha vett ilyet, ne használja!

Veszélyes kínai bögrét találtak, ha vett ilyet, ne használja!

A rendszerváltás beköszöntével is betiltották Szolzsenyicin egyik főművét

A rendszerváltás beköszöntével is betiltották Szolzsenyicin egyik főművét