Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A lengyel állami LOT légitársaság csatlakozási tárgyalásokat folytat az Aviation Solution Befektetői Konzorciummal (ASBK), amely kötelező érvényű ajánlatot adott be a Malév privatizációjára - mondta Kovács Ferenc, az ASBK képviselője, a Malév volt vezérigazgatója.
Részleteket Kovács nem közölt. Korábban a Reuters Pawel Klimiukra, a LOT szóvivőjére hivatkozva azt jelentette, hogy a LOT csatlakozási tárgyalásokat folytat "a Malév menedzsmentje által vezetett konzorciummal". A szóvivő szerint a LOT meghívást kapott csatlakozásra a konzorciumtól, megerősítette érdeklődését, de a tárgyalások jelenleg még kezdeti szakaszban vannak."
A Malév közleménye szerint "a Reuters varsói keltezésű jelentése téves megállapítást tartalmaz, mert a híradással ellentétben a Malév jelenlegi menedzsmentje nem tagja semmiféle a Malév privatizációjában érdekelt konzorciumnak".
A lengyel nemzeti légitársaság érdeklődést mutat a Malév privatizációjában való részvételre - erősítette meg Pawel Klimiuk, a LOT sajtóirodájának illetékese. Cégüket az ASBK Aviation Solution konzorcium kereste meg azzal az ajánlattal, hogy csatlakozzanak a Malév 99,95 százalékos állami tulajdonú részvényeinek megszerzésére törekvő csoportosuláshoz.
"A LOT vezetése ez ügyben már meg is kezdte a tárgyalásokat a konzorciummal, ám ezek még csupán kezdeti stádiumban vannak, egyelőre semmilyen döntés nem született" – hangsúlyozta Klimiuk. A Kovács Ferenc, a Malév korábbi vezetője nevével fémjelzett ASBK tulajdonosi körét érintő kérdésekre a lengyel légitársaságnál nem kívántak válaszolni.
A Malévre a július 5-i határidőig az ÁPV Rt. szerint három befektetőtől érkezett be kötelező érvényű ajánlat. Közülük kettő, az ASBK Kft. és az öt légitársaságot tömörítő orosz Airbridge Szövetség, amelynek domináns tagja a KrasAir, ismert. A harmadikról nincs információ.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.