Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Országos lefedettséget jelentő, közös értékesítői csapat felállításáról szóló szerződést írt alá a napokban a Sió-Eckes Kft. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft., a megnövekedett fogyasztói kereslet még hatékonyabb kielégítése érdekében.
Az értékesítési "fúzió" által a két fél tovább erősíti - a maga kategóriájában már meglévő - piacvezető pozícióját, és 2006-ban kétszámjegyű forgalombővülésre számítanak - olvasható a Szentkirályi közleményében.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a magyar ásványvízpiacon egyedülálló, hirtelen növekedésnek indult 2004-ben, a hatékony marketingkampányoknak, a megnövekedett vásárlói keresletnek, és nem utolsó sorban a fogyasztók elégedettségének köszönhetően.
Tavaly év végére a cég piaci részesedése - a 2003. év végi 0,3 százalékról - közel megharmincszorozva tavaly: 8,6 százalékra - nőtt; és mára, a Magyar Ásványvíz Szövetség és Terméktanács adataiból kiderül, hogy 15 százalék fölé emelkedett.
A Szentkirályi ásványvizek iránti intenzív és egyre növekvő vásárlói igényeket a cég a különböző kereskedelmi láncokba és hipermarketekbe való "belistázódás" révén próbálta meg kielégíteni, hiszen komoly mennyiséget ezeknél a partnereknél tudnak leghamarabb realizálni.
A megrendelések elindítását és kielégítését azonban egy viszonylag szűk kereskedő csapat végezte a területéhez tartozó hiper- és szupermarketekben. A cég a széleskörű disztribúció érdekében 2005. július 1-től 20 fős, országos üzletkötői hálózatot alakított ki, amely révén az ország teljes területére jutott megyei képviselő.
Az értékesítő csapat kibővítésével egy időben a Szentkirályi felvette a kapcsolatot a Sió-Eckes Kft. gyümölcslégyártóval, amelynek részesedése a magyar piacon 20 százalékos.
A két fél 2005. novemberében határozatlan időre szóló szerződést kötött egy közös értékesítői csapat felállításáról, amelynek révén a meglévő kereskedőcsoport további 25 fővel bővült. A saját csapat és a Sióval közös 25 fős területi képviselők munkája révén a Szentkirályi egy megyében közel 250-300 egységet fog lefedni (ez a 18 megyére vonatkozóan 4500-5400 és Budapesten további hozzávetőleg 1000 egységet jelent).
Az együttműködés legfőbb erénye, hogy mindkét cég megtartja függetlenségét, és a 25 fős területi képviselői csapattal járó mindennemű - például bér-, haszongépjármű-lízing, üzemanyag, mobiltelefon - költség megoszlik a két partner között.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.