Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A dán Arla tejipari cég – országának legnagyobb exportőre ezen a piacon – bejelentette, hogy a Mohamed karikatúrák miatt termékei ellen indított muzulmán fogyasztói bojkott 53 millió eurós veszteséget okozott eddig. Az összeg közel áll a legutóbb nyilvánosságra hozott 2004.évi éves nyereségének értékéhez.
A vállalat reményét fejezte ki, hogy az év végére talán sikerül majd korábbi éves forgalmának felét elérnie. A forgalomból a szaúdi bojkott éves szintre vetítve több mint 400 millió eurónyit vehet ki.
Változatlanul úgy néz tehát ki, hogy a dán Arla lehet az észak-európai állam termékei ellen számos muzulmán országban meghirdetett vásárlási bojkott fő vesztese. A múlt hónap elején közel másfél millió eurós napi veszteséget számolt ki elmaradó közel-keleti eladásai miatt.
Egy – a Danske Bank elemzője által – korábban készített számítás szerint, ha húsz jelentősebb fogyasztást képviselő muzulmán országban teljesen beszüntetik a dán cikkek, szolgáltatások vásárlását, az egy év alatt 1,3 milliárd euró körüli üzleti veszteséget okozhat Dánia cégeinek.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?