szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az AC Milan labdarúgócsapata négyéves szerződét kötött a német Betandwin céggel, így a jövőben az internetes fogadásokkal foglalkozó vállalat reklámjai lesznek láthatóak az együttes mezén.

"Rendkívül fontos számunkra a labdarúgás, és úgy gondoljuk, egy olyan nagy klub által, mint a Milan, jó hírnévre tehetünk szert a sportágban" – nyilatkozta Manfred Bodner, a Betandwin képviselője.

A szurkolóknak minden bizonnyal furcsa lesz a váltás, hiszen a piros-feketék felszerelésén a 90-es évek közepe óta az Opel hirdetései kaptak helyet.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Világ

Torinóban betiltották az olimpiai főszponzor Coca-Cola termékeit

Bizarr szituáció alakult ki Torinóban, a téli olimpia helyszínén, a városi tanács ugyanis betiltotta a Coca-Cola termékeinek árusítását a nyilvános helyeken. Az ügy pikantériáját az adja, hogy az amerikai üdítőital-gyártó a játékok egyik főszponzora.

MTI Világ

Megfosztják a szponzornevektől a német stadionokat

A Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) jóváhagyta a 2006-os németországi világbajnokság mérkőzéseinek otthont adó stadionok hivatalos nevét: néhány arénának módosítani kellett a megszokott elnevezését, amelyben a vb ideje alatt nem szerepelhet a szponzor.

hvg.hu Gazdaság

Globális névadó szponzornak szerződött a Sony Ericsson

A Sony Ericsson Mobile Communications és a WTA Tour 88 millió dolláros globális szponzori megállapodást kötött. A hat évre szóló szerződés a női tenisz történelmének egyik legnagyobb globális szponzori megállapodása - áll a Sony Ericsson sajtóközleményében.