Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Tilos lesz a félrevezető repülőjegyár-reklám az Európai Unióban. Ezentúl az összes járulékos költséget fel kell tüntetni a reklámban.
Várhatóan új szabályokat jelent be a légitársaságok hirdetéseire kedden az EU közlekedési biztosa, Jacques Barrot.
Az új előírások, előzetes hírek szerint, kötelezni fogják a légitársaságokat arra, hogy tartózkodjanak a félrevezető jegyár-reklámtól, azaz minden rejtett tételt foglaljanak, bele vagy tüntessenek fel a meghirdetett árakban.
A cél az EU-bizottság szerint az, hogy a jegyárak Európa-szerte áttekinthetők legyenek, az utazóközönség könnyen összehasonlíthassa az árakat, és biztos lehessen benne, hogy az az ár, amelyet a hirdetésben lát, a ténylegesen fizetendő ár.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Míg sokak szerint az EU a lehető legtöbbet hozta ki a helyzetből, és ami a legfontosabb, elkerülte a vámháborút, a francia miniszterelnök azt mondta, „sötét nap ez, amikor a szabad világ szövetsége beletörődik az engedelmességbe”.
A kedvezményt továbbra is életkortól függetlenül biztosítja a kormány.