Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az angol gyökerű mobiltelefonos multi is beállt a magyar vízilabda támogatói közé: a Vodafone Magyarország a nagyválogatottak mellett az utánpótlást is segíti.
Kásás Tamás (5) új szerepben. Mobilpénz folyik a pólóba © PLT |
A remélt sikeres ötkarikás szereplést követően meghosszabbítani szándékozott szerződés értelmében a világcég a két nemzeti csapaton, a Kemény Dénes irányította férfi- és a Godova Gábor vezette női válogatotton kívül az immár Vodafone Sulipóló néven futó országos diákpóló-bajnokságot is támogatja. A vállalat nevét viseli majd az idén decemberben rendezendő Magyar Kupa és az a nemzetközi torna is, amelyet februárban, a nők olaszországi olimpiai kvalifikációs viadala előtt bonyolítanak le a magyar és további három nemzeti együttes részvételével.
Bejelentették, hogy a Vodafone Magyarország reklám arca Kásás Tamás, a kétszeres olimpiai bajnok vízilabdázó lesz, akivel egyéni szponzorációs megállapodást írtak alá.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.