Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Másik olcsó jegyes légitársaság indíthat Budapest-Marosvásárhely járatot, miután a Wizz Air kivonul Marosvásárhelyről (Targu Mures), és helyette a kolozsvári (Cluj-Napoca) repülőtérről működteti erdélyi járatait, írta pénteken a romániai magyar sajtó.
Wizz Air gép a földön. Máshonnan repülnek © wizzair.com |
Az újság úgy tudja, hogy csak olyan légitársaságok jöhetnek számításba, amelyek már jelen vannak mind Magyarországon, mind Romániában. Ilyen a Sky Europe és a German Wings, amelyek egyelőre nem kötötték össze a két országot, de ez a helyzet a közeljövőben változhat, olvasható az Új Magyar Szóban.
A marosvásárhelyi Népújság című napilap szerint a Maros megyei önkormányzat vezetősége hiába próbálta meggyőzni a Wizz Airt arról, hogy változtassa meg korábbi döntését, miszerint november 13-tól Kolozsvárról indítja erdélyi járatait: a tárgyalások kudarcot vallottak.
A Wizz Air és az önkormányzat vezetősége nem tudott megegyezni az utasonként fizetett repülőtéri illetékben, és a légitársaság kifogásolta azt is, hogy nincs ködös időben vakleszállást irányító berendezés a marosvásárhelyi repülőtéren, olvasható a Népújságban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.