A magyar árak az európai átlagnál 27 százalékkal alacsonyabbak

A Pricerunner.com fogyasztói ár-összehasonlító portálja szerint a magyarországi árak az európai átlagnál 27 százalékkal alacsonyabbak – közölte a Magyar Turizmus Zrt. hírlevelében.

  • MTI/hvg.hu MTI/hvg.hu
A magyar árak az európai átlagnál 27 százalékkal alacsonyabbak

Ránézésre sok. Egyébként kevés
© Stiller Ákos
A skandináv sajtóban bőségesen tárgyalt felmérés – a turisztikai cég szerint – jó pillanatban erősíti a nemzeti turisztikai marketing társaság észak-európai téli kampányának üzenetét, amely a téli hangulat mellett a reális, értékarányos árakat és a jó szolgáltatásokat hangsúlyozza.

A felmérésben egy adott szegmens által jellemzően vásárolt termékekből különböző csomagokat állítottak össze, majd az egyes termékek árait vizsgálták a világ különböző országaiban, Európa mellett idén Kína, Japán és az Amerikai Egyesült Államok egyes városaiban is.

A kutatás szerint szórakoztató elektronikában és telekommunikációban a japán, kínai és amerikai árak verhetetlenek. A budapesti árak egy kategóriában bizonyultak a legolcsóbbnak, ez pedig a mozijegy. Ugyanakkor az összesítő listából megállapítható, hogy Budapesten a fogyasztási cikkek árai Európában a legolcsóbbak közé tartoznak.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek