Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az orosz Aeroflot légitársaság cargo üzletágának vezetői a napokban Budapesten tárgyaltak a Budapest Airport Zrt. menedzsmentjével arról, hogy az orosz légitársaság közép-európai cargo bázisát Ferihegyen hozná létre - erősítette meg Szollár Domokos, a repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. kommunikációs vezetője az MTI értesülését.
Szollár Domokos hozzátette: megállapodás még nem született, de a Budapest Airport Zrt. örömmel fogadna egy ilyen lépést. A szóvivő hozzátette: ez is mutatja az érdeklődést a cargo fejlesztések iránt.
A Budapest Airport "Cargo Város" elnevezésű projektjének keretében várhatóan még az év vége előtt megkezdik a légi áruszállítás fejlesztését. Az első ütemben - megduplázva a jelenlegi évi 80 ezer tonna kapacitást - 2009-2010-re 160 ezer tonna éves kapacitású cargo bázist építenek.
A második fázisban, 2014-re a kapacitást 191 ezer tonnára bővítik, míg a harmadik ütemben a fejlesztések eredményeként 2020-tól évente 268 ezer tonna árut kezelhetnek Ferihegyen.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.