Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Megszakadtak az Alitalia átvételének feltételeiről szóló tárgyalások a légitársaság szakszervezetei és az ajánlattevő Air France-KLM között szerdán. A tárgyalópartnerek ennek ellenére továbbra is bíznak a megállapodás sikerében.
Az Air France-KLM vezérigazgatója Jean-Cyril Spinetta azután állt fel a tárgyalóasztaltól, hogy a munkavállalói szervezetek legutóbbi javaslatát elfogadhatatlannak találta és kijelentette, hogy az abban foglaltak meghaladják tárgyalási mandátuma kereteit.
A szakszervezetek többek között azt javasolták, hogy az Alitalia földi szolgáltatásainak tulajdonosát a Fintecnát is vegye át az Air France-KLM. Az olasz légitársaság vezetője, Maurizio Prato ezután benyújtotta lemondását.
Az igazgatótanács csütörtökön dönt a fizetésképtelenség szélén álló társaság további sorsáról. A 1,37 milliárd eurós nettó adóssággal küszködő társaságnak saját közlése szerint az év közepéig szüksége van egy tőkeinjekcióra ahhoz, hogy működtetni tudja járatait.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.