Tetszett a cikk?

A kis bérlők intenzívebb reklámot vagy kisebb bérleti díjat szeretnének - írja a Napi Gazdaság.

Az Arena Plaza bérlői által használt belső számítógépes rendszerben megjelent levélben megköszönte a házban kapott "lehetőséget" a Baba Moon márkabolt, majd lehúzta a rolót - tudta meg a Napi. A távozás hírét Galyas André, az Arena Plaza igazgatója tompította: az ügyben csak 3-4 hét múlva lesz végleges döntés.

Az viszont tény, hogy az Arena Plaza kis bérlői levelet írtak a tulajdonosoknak, amelyben szeretnék elérni, hogy a működtetők a jelenleginél jobban reklámozzák a plázát vagy csökkentsék bérleti díjaikat. A jelenlegi látogatószám mellett ugyanis nem látnak esélyt befektetéseik megtérülésére. Galyas szerint a piacon az Arena reklámtevékenysége a legintenzívebb, és cáfolta azt a hírt, miszerint nem megfelelő a látogatószám.

Piaci elemzők szerint azonban már most látszania kellene az Arena látogatottságán, hogy meghatározó szereplő a piacon. Megítélésük szerint nem a marketinggel van gond, inkább az épület megközelíthetőségével - ám ez Galyas szerint adottság, amivel a kereskedők mindig is tisztában voltak.

Korábban a Lurdy Ház került bajba, nagyjából hasonló problémával kellett szembenéznie, mint most az Arenának. A Lurdyt azóta átpozicionálták és aprólékos munkával növekedési pályára állították.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!