Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Német Labdarúgó Liga (DFL) kimutatása szerint minden korábbi csúcsot megdöntve, ebben a szezonban összesen 130 millió euró szponzori bevételre számíthat a német élvonal 18 klubja.
A DFL összegzéséből kiderül, hogy a növekedés elsősorban a külföldi támogatók felbukkanásának köszönhető. Az orosz energiaóriás Gazprom, az Emirates Airlines légitársaság vagy a japán elektronikai cég, a Kyocera támogatása jelentős plusz bevételhez juttatja a klubokat.
A DFL összeállítást készített a mezen látható hirdetések áráról, ezek az összegek a csapat sikerétől függően tovább nőhetnek, vagy sikertelenség esetén csökkenhetnek.
A legtöbbet, 20-20 millió eurót a Bayern München (T-Com), a VfL Wolfsburg (Volkswagen) és a Schalke 04 (Gazprom) kap a mezen látható hirdetésért, a legkevesebbet, 1 milliót az Energie Cottbus (enviaM) támogatója fizet ezért a hirdetési lehetőségért.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.