szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A kivitelező reményei szerint két hét múlva folytatódhatnak az alagútépítési munkálatok az M6/M60-as autópálya Szekszárd-Bóly szakaszán.

Rakita András, a Mecsek Construction Group (MCG) főmérnöke beszámolt arról, hogy elkészült a Bátaszékhez közeli, "A" jelzésű alagút nyáron történt beomlásával kapcsolatos második szakértői jelentés, amely az előzőnél sokkal alaposabban foglalkozik a munka folytatásának feltételeivel. Marad az eredeti nyomvonal, a technológia sem változik, továbbra is az úgynevezett osztrák alagútépítési módszerben gondolkodnak, csak más műszaki megoldásokat alkalmaznak a beomlott szakaszokon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

EIB: 200 millió eurós kölcsön az M6-os építésére

Kétszázmillió euró kedvezményes kölcsönt hagyott jóvá az Európai Beruházási bank (EIB) az M6-os autópálya Dunaújváros és Szekszárd közötti szakaszának építésére, közölte az Európai Unió saját pénzintézete.

Vélemény

Tényleg kellenek alagutak az M6-osra?

Az épülő M6-oson történt alagútbeomlások apropójából az utóbbi napokban a média felvetette: függetlenül a beomlástól, a Bátaszék melletti szakaszon teljesen fölösleges négy alagutat fúrni. Valóban? Megszólaltattuk az illetékeseket.

MTI Gazdaság

Folytatják az alagútépítést az M6/M60-as autópályán

A szakértői vélemény alapján folytatni kívánja az M6/M60 autópálya, Szekszárd-Bóly közötti szakaszán az alagútépítési munkálatokat a Mecsek Autópálya Koncessziós Zrt. (MAK) és a Mecsek Construction Group (MCG) – közölte a MAK.