Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A Chrysler cáfolta azokat a felröppent találgatásokat, hogy a hármas számú amerikai autógyártó - amely egykor a német Daimler céghez tartozott - vevőt keres egyes márkáira, illetve vállalatrészeire.
Lapértesülések szerint az egyik vevő a francia Renault-Nissan lenne, a másik egy jelentős gyártói kapacitásokkal rendelkező nagy nemzetközi beszállító, a kanadai Magna International. Egyes híresztelések szerint a Jeep márkát, vagy egy komplett illinoisi gyártóüzemet bocsátaná áruba a Chrysler, illetve fő részvényese, a Cerberus Capital pénzalap.
La Sorda, a Chrysler kettes számú vezetője szerint soha nem beszéltek a Renault illetékeseivel. A Chrysler az amerikai kormányzat 4 milliárd dolláros pénzügyi mentőövével tartja jelenleg felszínen magát. Teljes vagy részbeni átadása egy vevőnek a részvényesek mellett az amerikai hatóságok jóváhagyásától is függ.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.