Nem lesz a Renault-é a Chrysler

A Chrysler cáfolta azokat a felröppent találgatásokat, hogy a hármas számú amerikai autógyártó - amely egykor a német Daimler céghez tartozott - vevőt keres egyes márkáira, illetve vállalatrészeire.

  • MTI MTI
Nem lesz a Renault-é a Chrysler

Lapértesülések szerint az egyik vevő a francia Renault-Nissan lenne, a másik egy jelentős gyártói kapacitásokkal rendelkező nagy nemzetközi beszállító, a kanadai Magna International. Egyes híresztelések szerint a Jeep márkát, vagy egy komplett illinoisi gyártóüzemet bocsátaná áruba a Chrysler, illetve fő részvényese, a Cerberus Capital pénzalap.

La Sorda, a Chrysler kettes számú vezetője szerint soha nem beszéltek a Renault illetékeseivel. A Chrysler az amerikai kormányzat 4 milliárd dolláros pénzügyi mentőövével tartja jelenleg felszínen magát. Teljes vagy részbeni átadása egy vevőnek a részvényesek mellett az amerikai hatóságok jóváhagyásától is függ.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.

Mi az időszakos böjtölés gyenge pontja, és mi a funkcionális élelmiszer? Dietetikus értékelte a legdivatosabb diétákat

Mi az időszakos böjtölés gyenge pontja, és mi a funkcionális élelmiszer? Dietetikus értékelte a legdivatosabb diétákat

Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.