Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Európában tavaly 7,8 százalékkal esett vissza az új autók eladása a hitelválság és a vásárlási kedv hanyatlása miatt. Ezzel az értékesítés tizenöt éves mélypontra került – tette közzé csütörtökön az ACEA autóipari szakmai szövetség.
Kilátás egy PSA gyártmányú autóból. Lelassult a piac © Citroën |
A nyugat-európai piac 8 százalékkal, az új uniós tagországok autópiaca csak 1 százalékkal zsugorodott tavaly. Az ACEA adatai szerint tavaly a térségben 14712158 új autót helyeztek forgalomba.
A legnagyobb visszaesés a PSA Peugeot Citroen csoportnál következett be, 9,1 százalék, a Renault modellek értékesítése 6,9 százalékkal, a Fiatoké 5,5 százalékkal, a Volkswageneké 4,4 százalékkal, a BMW-é 3,5, a Daimleré 6 százalékkal. A General Motors, a Chrysler és a Ford európai eladásai 13,9, 22,5, illetve 5,2 százalékkal zsugorodtak, míg a Nissan 8,8 százalékkal növelte eladásait.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Kijött egy friss agrárminisztériumi rendeletmódosítás, amivel a Magyarországon élő, a vidéki üldöztetés elől városokba betelepülő fajt tanítanák móresre.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.
Bár a kormányinfón még azt mondta a kormányszóvivő, hogy nem ismeri Dopeman kiskorúak megerőszakolásáról szóló számát, most a Harcosok órájában nyilatkozott Orbán Viktor új legjobb barátjáról.