Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Már az ötödik egymást követő hónapban csökkent a svájci óraexport márciusban, miután az eddig a leglendületesebben bővülő piacokon – Hongkongban és az Egyesült Államokban – erősen visszaesett az értékesítés, mert az emberek kevesebbet költenek luxusra. Az európai piacok kissé jobban szerepeltek.
Az óraexport névértéken számolva 26,6 százalékkal csökkent az egy évvel korábbihoz képest, 914,4 millió svájci frankra (786 millió dollár). A visszaesés a prémium szegmensben, az 500-3000 frankos kategóriában volt leginkább érezhető, míg a 200-500 frankba kerülő órák eladása 9,6 százalékkal nőtt. A legnagyobb exportpiacon Hongkongban 29 százalékkal csökkent az eladás, az Egyesült Államokban 50 százalékkal. Európában kedvezőbben alakultak az eladások az átlagosnál, Franciaországban például 2,7 százalékos növekedést regisztráltak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.