Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az orosz kormány össze akarja vonni a komoly pénzügyi nehézségekkel küszködő két legjelentősebb autógyárat, az Avtovazt és a haszonjárműveket gyártó Kamazt.
A moszkvai Kommerszant gazdasági lap értesülése szerint a két vállalat a Rostechnologii állami holding vezetése alatt egyesülne. Azt egyelőre még nem lehet tudni, hogy az Avtovazban 25 százalékos részesedéssel rendelkező Renault, és a Kamazban 10 százalékkal részesedő Daimler mit szól ezekhez az elképzelésekhez. Az Avtovaznál korában azt közölték, hogy augusztusban felfüggesztik a termelést, szeptembertől februárig pedig csökkentik a munkaidőt. Az idei első hat hónapban csak 139 500 gépkocsit gyártottak, szemben a tavalyi megfelelő időszak 332 ezer autójával. Tavaly egész évben 943 ezer gépkocsit állított elő a gyár. Tavaly az Avtovaz vesztesége 24,7 milliárd rubel (799 millió dollár) lett, szemben az egy évvel korábbi 3,7 milliárd rubeles nyereséggel. A társaságnak több mint 50 milliárd rubelt tartozása van.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.