Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Nemrég módosultak a közúti gépjárművek környezetvédelmi osztályba sorolásakor alkalmazandó szabályok, a változás azonban nem módosítja a hibrid járművek után fizetendő 190 000 forintos regisztrációs adó összegét – közölte a Vám- és Pénzügyőrség Országos Parancsnoksága.
A módosítás lényege, hogy a hibrid hajtású gépjárművet közlekedés-műszaki szempontból az 5. környezetvédelmi osztálynál magasabb – a belsőégésű motor által meghatározott – környezetvédelmi osztályba kell besorolni, amennyiben a meghajtó belsőégésű motor legalább EURO-III. besorolású.
A rendelet módosítása azonban nem jár azzal a következménnyel, hogy a hibrid meghajtású gépjárművet magasabb regisztrációs adó terhelné, mivel a változás kizárólag a közlekedés-műszaki besorolást érinti, az adójogi minősítést nem.
Ha a hibrid meghajtású gépjármű műszaki adatlapján a közlekedési hatóság a 2009. július 20. után hatályos szabályok szerint az 5. környezetvédelmi osztálytól eltérő – magasabb – besorolást rögzít, azt a regisztrációs adó szempontjából nem lehet figyelembe venni. A regisztrációs adó megállapítása szempontjából a környezetvédelmi osztály szerinti besorolást továbbra is a KöHÉM rendelet 2007. február 5-i állapotát kell irányadónak tekinteni, amely hivatkozott időállapotban minden hibrid meghajtású gépjárművet az 5. környezetvédelmi osztályba sorol, melyhez a regisztrációs adóról szóló törvény egységesen 190.000 forint regisztrációs adót ír elő – olvasható a közleményben.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.