Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A karácsonyi bevásárlási szezon évről-évre gyengülő trendet mutat, a lakosság az olcsóbb, illetve az áruházak sajátmárkás termékeit választja Magyarországon – közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet csütörtökön.
A piackutató intézet szerint az idei szezonra is rányomja majd a bélyegét a gazdasági recesszió, a forgalomemelkedés mértéke elmarad majd az előző évben mért szinttől.
A GfK Hungária felméréséből kiderült, hogy a háztartások az idei harmadik negyedévtől kezdve egyre inkább az olcsóbb termékek, illetve a kereskedelmi láncok nevével fémjelzett sajátmárkás termékek felé fordulnak.
Az idén az átlag magyar felnőtt 5 személy részére, bevásárlóközpontokban elsősorban kozmetikai termékeket, ruházati cikket, könyvet vagy gyermekjátékot akar vásárolni karácsonyra, legfeljebb 30.000 forint értékben.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?