Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nagy válogatást tartottak az infláció számításához igénybe vett fogyasztói kosár tételeiben, mivel a válság átrendezte a vásárlási szerkezetet, csökkent például a tartós fogyasztási cikkek, így a gépkocsik súlya – írja keddi számában a Népszabadság. A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) minden évben felülvizsgálja az inflációszámítás alapját képző fogyasztói kosarat.
A 2010-es súlyok kialakításánál a KSH a 2008. évi fogyasztási adatokból indult ki, de figyelembe vette a tavalyi változásokat is. Ebből az derült ki, és az elmúlt évben a válság is erre erősített, hogy a lakosság kevesebb tartós fogyasztási cikket vett, például jóval kevesebb autó fogyott. Ennek következtében az infláció kiszámításakor a tartós fogyasztási cikkek a 2009-es 8,490 százalék helyett 6,851 százalékkal számítanak be. Nagyobb lett a súlya – azaz többet költöttünk rájuk az elmúlt évben – a vezetékes gáznak, a benzinnek, vagy éppen a közlekedési szolgáltatásoknak.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A helyiek mellett ügyvédet, pszichológust, kriminálpszichológus is kérdeztünk azért, hogy kiderüljön, mi vezethet ilyen felfoghatatlan támadáshoz.
Az egyetem ki sem írt nyílt pályázatot, azt állítják, nem lett volna más alkalmas jelölt.
Nem klasszikus közéleti-politikai sajtótermék, de egymillió példányban szórják szét.