Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A hatalmas kereslet miatt a Maruti Suzuki India Ltd. 30 százalékkal a mostani beépített kapacitása fölött termel, a cégnek ezért új gyártósorokat kell üzembe helyeznie.
A japán Suzuki Motor Corp. indiai leányvállalatának elnöke, R.C. Bargava egy helyi tévéműsorban pénteken elmondta, hogy az áprilissal kezdődő új pénzügyi évben várhatóan 1,1-1,16 millió kocsit fognak gyártani. A beépített kapacitásuk évi 700-750 ezer autó elkészítésére elegendő, úgyhogy további gyártósorokat kell üzembe helyezniük.
Már a mostani pénzügyi év első tizenegy hónapjában, vagyis február végéig is 931.724 autót gyártottak, 35 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Az elnök azt is elmondta, hogy emelniük kell a kocsik árát a kibocsátási követelmények állami szigorítása okozta költségek ellensúlyozására. Az áremelés várható mértékéről nem nyilatkozott.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Itt a 7-es számú digitális polgár. Vétel.