Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Különböző „vétségek” miatt több pénzügyi szolgáltatót is megbírságolt a napokban a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF).
A Raiffeisen Bank Zrt.-re egymillió forint bírságot rótt ki a felügyelet, mert a befektetési szolgáltatások nyújtása során megsértette a megbízások rögzítésére vonatkozó előírásokat. Egy ügyfél azt kifogásolta, hogy a számláján lévő meghatározott értékpapírokra nem adott vételi megbízást. A vizsgálat során kiderült, hogy a bank hónapokig úgy kezelt értékpapírokat az ügyfél számláján, hogy nem állt rendelkezésére sem írásbeli vételi megbízás, sem hangfelvétel. A hitelintézet szerint a szóbeli vételi megbízásokról technikai hiba miatt nem készült hangfelvétel. A felügyelet enyhítő körülményként vette figyelembe, hogy a bank a befektetési jegyeket visszaváltotta.
Az Agrokont Zrt.-t 500 ezer forintra bírságolta a PSZÁF, és felszólította, hogy a jövőben maradéktalanul tartsa be az ügyfélkövetelések védelmére, a megbízások rögzítésére, valamint a pénzmosás és terrorizmus finanszírozásának megelőzésére és megakadályozására vonatkozó jogi előírásokat. Az AKKAD97 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. számára azonnali hatállyal megtiltotta a felügyelet, hogy engedélye nélkül kiegészítő pénzügyi szolgáltatási, így különös tekintettel pénzváltási tevékenységet végezzen, s az engedély nélküli tevékenység folytatása miatt 5 millió forint felügyeleti bírság megfizetésére kötelezte.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.