Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Két év óta a legnagyobb negyedéves profitra tett szert a Suzuki a júniussal végződött három hónapban, a társaság első negyedévében, elsősorban azért, mert felszöktek az eladások Ázsiában, főként Indiában.
Az adózott eredmény 15,16 milliárd jenre nőtt az egy évvel korábbi 2,14 milliárdról. Az üzemi eredmény 6,86 milliárd jenről 31,95 milliárdra emelkedett, a bevétel 14 százalékkal 656 milliárd jenre bővült 577 milliárdról. A japán autógyártó – amelyben nemrégiben szerzett 19,9 százalékos részesedést a Volkswagen –, versenytársaihoz képest viszonylag jobban vészelte át a válságot, mert kínálatában dominálnak a kedvező árfekvésű kisautók, és jelentős a részesedése a gyorsan növekvő indiai piacon. A társaság nem változtatott az év egészére vonatkozó korábbi előrejelzésén: 30 milliárd jen adózott eredményt, és 2,5 ezer milliárd jen bevételt vár.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nemcsak Majka, Dopeman számai is gondot okozhatnak Orbán Viktornak.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár.
Ha a tusványosi beszéd a NER szellemi iránytűje, Orbán most fordítva tartja.