Nem mozdul a reklámpiac: a gyógyhatású készítmények vezetnek

Az év első kilenc hónapjában csaknem ugyanannyit költöttek a cégek reklámokra, mint egy évvel korábban. A legnagyobb növekedés a kábeltelevíziós piacon következett be, és ahogy tavaly, úgy idén is a gyógyhatású készítmények reklámozására fordították a legtöbbet – írta szerdai számában a Napi Gazdaság.

  • MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu
Nem mozdul a reklámpiac: a gyógyhatású készítmények vezetnek

Reklámköltések médiatípusok szerint, az első három negyedévében 2010/2009 (százalék)

Televízió

 -10

Kábeltelevízió

 18

Tévé összesen

 4

Napilapok

 -4

Folyóiratok

 -8

Nyomtatott sajtó összesen

 -6

Rádió

 -5

Köztér

 -19

Internet

 30

Indor

 -26

Mozi

 -13

Teljes piac

 1

A reklámköltésekkel foglalkozó Kantar Media adataira hivatkozva a lap azt írta: hirdetés szempontjából a tavalyi szerény év után egy hasonló következett. Ez azért meglepő, mert általában a választási évek megnyomják a reklámokra költött teljes költséget, jóllehet a kampányidőszakban a kereskedelmi hirdetések szerényebbek, hogy ne vesszenek el a reklámzajban – olvasható a Napi Gazdaságban. Az elmúlt év első kilenc hónapjában a listaáron számított 415,1 milliárd forint után idén ebben az időszakban 418,7 milliárd forintot fordítottak reklámra a cégek.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek