Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A lengyel autógyártók szerint az idén 12 százalékkal 900 ezerre növekedhet az autógyártás Lengyelországban - jelentette ki a gazdasági miniszterhelyettes pénteken a parlamentben.
Grazyna Henclewska az ellenzéknek arra a kritikájára válaszolva, hogy Lengyelország elveszítette az autógyártásban betöltött vezető szerepét Csehország javára, elmondta: a térségben autókat, illetve motorokat gyártó üzemek közel fele Lengyelországban van. A lengyel földön előállított autóknak pedig közel 98 százalékát exportálják, mégpedig elsősorban az igényes nyugat-európai piacra.
A PZPM autóipari szakmai szervezet korábbi közlése szerint az idén 300 ezer autó eladására lehet számítani, ez 10 százalékkal kevesebb a tavalyinál. 2010-ben az előző évinél még 4,2 százalékkal több, 333 ezret meghaladó számú új autót helyeztek forgalomba, bár a növekedésben az is szerepet játszott, hogy adózási megfontolásból a személyautókat teherszállító járművé lehetett átalakítani.
Lengyelországban három külföldi autógyár, a Fiat, a Volkswagen és az Opel végez összeszerelő tevékenységet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.