Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A német autógyártók 2,3 millió kocsit exportáltak az első félévben, ami 10,2 százalékos növekedés 2010 első hat hónapjához képest – közölte hétfőn a német statisztikai hivatal.
A második az Egyesült Államok 256 ezer darabbal, a harmadik Franciaország, ahol 206 ezer kocsit adtak el a német gyártók. A negyedik Olaszország 205 ezer darabbal. Kína a darabszám alapján az ötödik, az ázsiai országban 151 ezer új német autó kelt el az első félévben – áll a Frankfurtban csütörtökön kezdődő nemzetközi autó-kiállítás (IAA) alkalmából összeállított statisztikában.
A német autóipar 2010-ben nagy lendülettel emelkedett ki a 2008-ban kiteljesedett világgazdasági válságból, az ágazat kivitele 22,5 százalékkal nőtt. A német autógyártók szövetsége (VDA) arra számít, hogy az idén minden korábbinál több kocsit, összesen 4,5 millió darabot adnak el külföldön. Augusztus végéig csaknem 3 millió kocsit exportáltak a szövetség tagjai.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Akadnak olyan fideszesek is, akik szerint nem jók ezek a kezdeményezések, de a felmérés azt is megállapította, hogy ők vannak kisebbségben.
A halálok körülményeit még vizsgálják.
A digitális közigazgatás továbbra sem állt helyre.
Két fiatalt már letartóztattak.