Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az Adria Airways szeptember végéig 70 millió euró pótlólagos pénzhez jut: ebből nagyjából 50 millió eurót ad az állam, 500 ezer eurót a főrészvényes PDP cég, a többit a bankok állják, amennyiben a légitársaság tartozásainak fejében tulajdonrészhez jutnak a cégben.
Tőkeinjekciót kap a szlovén nemzeti légitársaság, hogy megmeneküljön a csődtől. Az Adria Airways szeptember végéig 70 millió euró pótlólagos pénzhez jut: ebből nagyjából 50 millió eurót ad az állam, 500 ezer eurót a főrészvényes PDP cég, a többit a bankok állják, amennyiben a légitársaság tartozásainak fejében tulajdonrészhez jutnak a cégben.
A tőkeinjekció után az állam részesedése 70 százalékra emelkedik, a bankoké 28 százalékot fog kitenni a társaságban. A pénzjuttatás feltétele az, hogy csökkentik az Adria Airways dolgozóinak fizetését, létszámcsökkentést hajtanak végre és 2013-ra kihúzzák a veszteségből a céget. Az Adria Airways tavaly 63 millió, tavalyelőtt 14 millió euró veszteséget volt kénytelen elkönyvelni.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?