Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Túlzottnak tartja a fejlesztési tárca a villamos- és trolibuszbeszerzésre vonatkozó fővárosi igényeket; a Magyar Nemzet szerint Fellegi Tamás erről tájékoztatta Tarlós István főpolgármestert.
Nem tudja támogatni a főváros villamos- és trolibusz-beszerzési tenderét a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, mert annak forrásigénye (118 milliárd forint) egyedül több, mint a jelenlegi uniós költségvetési ciklusban a közlekedés operatív programban a városi és elővárosi közlekedésre fordítható 98 milliárd forintos keret - írta pénteki számában a Magyar Nemzet, amely szerint minderről Fellegi Tamás fejlesztési miniszter levélben tájékoztatta Tarlós Istvánt.
Ebből az összegből a tárcának nemcsak Budapest közlekedését kell támogatnia, hanem a MÁV és a GYSEV, sőt, akár a Volán társaságok és a helyi tömegközlekedési cégek fejlesztési igényeit is. A lap úgy tudja: ha a főváros nem szabja át igényeit, Fellegi Tamás miniszter csak megszorításokkal tudná támogatni a változatlan formában elé kerülő projektet.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.