Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Kravtex cégcsoport Credo Citadell autóbuszcsaládjának tagjai megfelelnek a budapesti és a nagyvárosi közlekedés sajátosságainak. Ezt igazolták a több mint egyéves tesztelés tapasztalatai, amelynek során a csuklós és a szóló buszok több 10 ezer kilométert tettek meg - mondta az idén várhatóan 6,5 milliárd forintot meghaladó árbevételre számító cégcsoport kereskedelmi igazgatója.
A cég törekvése, hogy a Volán társaságok után a budapesti közösségi közlekedésben is megjelenhessenek magyar gyártmányú autóbuszaikkal - mondta Stemler József.
A városi-elővárosi autóbusz kategóriában a Credo Citadell 19 típusú csuklós autóbusz kapta az Év haszongépjárműve címet a Magyarországon megjelenő Camion Truck&Bus Magazin című szaklap 2011. évi közönségszavazásán.
A Credo Citadell 19-et a Szombath Imre főkonstruktőr vezette magyar mérnökcsoport fejlesztette ki. Az alacsony padlós autóbuszt az Euró-5-ös normánál szigorúbb, EEV emissziós szabványokat teljesítő Fiat FPT dízelmotorral szerelték fel. A külföldi főegységek ellenére az autóbuszok komponenseinek több mint a fele magyar termék.
A cégcsoport a sorozatgyártásra készen áll, mosonmagyaróvári új autóbuszgyárában egy műszakban évi 500 busz is készülhet. Az idén azonban várhatóan száznál kevesebb buszt gyártanak, míg tavaly 120 járműmegrendelésnek tettek eleget.
Cégcsoport szinten mégis nyereséges lesz a vállalkozás a prognózisok szerint, köszönhetően az export bérmunkáknak és a mezőgazdasági gépek iránti kereslet növekedésének. A Kravtex 450 munkatársat foglalkoztat, s beruházásokra több mint félmilliárd forintot költ ez évben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.