szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete hosszú távú megállapodást kötött a McDonald’s németországi éttermi hálózatával - írja a Turizmus Online.

A megállapodás értelmében a Magyar Turizmus Zrt. filmjeiből összevágott Magyarország-spotokat mutatnak be a McDonald’s éttermeiben, folyamatosan ismételve - közölte a Turizmus Online.

Több mint 800, területileg szegmentált németországi McDonald’s-egységben láthatóak majd a hazai tematikus spotok Budapest, valamint az aktív turizmus témájában.

A németországi képviselet nagy várakozással tekint a mintegy hárommilliárd euró éves forgalmat lebonyolító hálózattal való együttműködésre, amire minden ok megvan, hiszen a közösen meghatározott hat hónapos időszak alatt a nézőszám (elérés) akár a tízmilliós álomhatárt is áttörheti - teszi hozzá a szakportál.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!