Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tavaly az Új Széchenyi Terv keretében 29 milliárd forint értékben összesen 273 kilométernyi alsóbbrendű utat újítottak fel, 2013-ban viszont ennek a háromszorosa, 87 milliárd forint áll rendelkezésre erre a célra
Az idén háromszor annyit költhet az alsóbbrendű utak felújításra a Magyar Közút Zrt., mint tavaly - írta a Népszava.
A lap keddi számában a cég közölte: tavaly az Új Széchenyi Terv keretében 29 milliárd forint értékben összesen 273 kilométernyi alsóbbrendű utat újítottak fel, 2013-ban viszont ennek a háromszorosa, 87 milliárd forint áll rendelkezésre erre a célra.
Ugyanakkor tájékoztatást adtak arról is, hogy a zrt. által üzemeltetett 30 ezer kilométeres közúthálózat fele azonnali felújításra szorulna. A legfelső, aszfalt kopóréteg átlagéletkora a közutakon körülbelül 25-30 év, de vannak olyan mellékutak, amelyek csaknem 40 évesek. A főúthálózaton az országos átlaghoz képest kedvezőbbek az útviszonyok, míg a mellékutak csaknem 56 százaléka rossz állapotban van.
Az átlagéletkort körülbelül 10 évre kellene csökkenteni, amit teljes körű felújításokkal lehetne elérni - írta a lap.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
A Dopemannel készült beszélgetését promózza így.