Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az anti-kommunista Orbán-kormány elfelejti, hogy az állami vállalatok sokszor igen nagy mennyiségben állnak neki felszívni az adófizetők pénzét, jó példa erre a MÁV, és a már becsődölt Malév. Az E.ON-cégek megvásárlása ahhoz vezethet, hogy a vásárlót, az MVM-et fel kell tőkésíteni, ami növelheti az idei deficitet.
Az anti-kommunista Orbán-kormány elfelejti, hogy az állami vállalatok sokszor igen nagy mennyiségben állnak neki felszívni az adófizetők pénzét, jó példa erre a MÁV, és a már becsődölt Malév – írja a Financial Times feltörekvő piacokkal foglalkozó blogja, a Beyondbrics az E.ON cégek – gáztározó és kereskedő – minapi megvásárlásával kapcsolatban.
Mivel az ügylet költsége körülbelül 870 millió euróra (kb. 260 milliárd forint) rúg, melynek finanszírozását igen tágan fogalmazták meg az MVM-nél (meglévő belső és további külső források), az államnak nem maradhat más választása, mint feltőkésíteni az állami energiacéget. Ez azonban megdobhatja a költségvetési hiányt. Orbánt azonban a megugró deficit különösebben nem zavarhatja majd, mivel a rezsicsökkentési lépésekkel megnyerheti a következő évi parlamenti választásokat. Ez az, ami igazán számít most – emeli ki a blog.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.