Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egy évtizednyi intenzív növekedés után tavaly már a kínaiak lettek a világon a legtöbbet költő turisták – írta a Turizmus Online.
A kínai turisták, akik jellemzően szervezett túrákra utaznak, és külföldön alaposan bevásárolnak luxusdivatcikkekből, 2012-ben utazásaik során 102 milliárd dollárt költöttek, amellyel a német és USA-beli turisták költéseit is túlszárnyalták – közölte a Turizmus Online.
A nemzetközi turisztikai költésekben Kína 2005-ben még a hetedik helyet tudhatta magáénak. Azóta megelőzte Olaszországot, Japánt, Franciaországot és az Egyesült Királyságot. 2012-ben pedig a világ két legtöbbet költő országát, Németországot és az USA-t is lekörözte.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.