Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Gyakorlatilag az összes trafikgyőztes aláírta a szerda esti határidőre a koncessziós szerződést – közölte a Népszabadság és a Napi Gazdaság.
Az 5414 koncessziónyertesből 5381-an nem hagyták az utolsó pillanatra, és már korábban aláírták a kontraktust a Széchenyi Programirodákban, a 33 függőben marad szerződéskötés lebonyolítása szerdára maradt, de arról egyelőre nincs adat, hogy a későn jövők közül bárki is veszni hagyta volna az egyre jobban felértékelődő trafiknyitási jogot – közölte a Népszabadság csütörtöki számában a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. tájékoztatása alapján.
A Napi Gazdaság csütörtöki írása szerint is szerdára 33 trafikkoncessziós szerződés megkötése maradt, a nap végére a koncessziónyerteseknek több mint 99 százaléka megtette a legfontosabb lépéseket az engedélyek megszerzéséhez, ugyanakkor továbbra sem tudni, hogy a több mint 5400 koncesszió tulajdonosa közül hányan vállalták a július elsejei indulást.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tájékoztatása szerint országosan egyelőre csak 181-en nyújtottak be dohánykereskedelemhez szükséges vámhatósági engedély iránti kérelmet – tette hozzá a Népszabadság.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.