Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az elektronikus útdíj bevezetésének módját és a takarékszövetkezetek kényszerintegrációját is törvénysértőnek tartja az MSZP - mondta Józsa István szocialista frakcióvezető-helyettes szerdán sajtótájékoztatón.
Az ellenzéki politikus azt mondta: a használatarányos elektronikus útdíj rendszere nem készült el megfelelően, most is hibás, működésképtelen, a kormány mégis elindította, noha ezrével érkeznek miatta a panaszok, aránytalanul megdrágítja a fuvarozást, sok kisvállalkozást pedig csődbe visz. Véleménye szerint törvénysértő, hogy a károsultaknak nincs jogorvoslati lehetőségük abban az esetben, ha tévesen vontak le tőlük pénzt.
Józsa István hozzátette: káosz van a mezőgazdasági járművek útdíjfizetési kötelezettsége körül is. A szocialista politikus arról is beszélt: kikezdi a jogállamiság és a piacgazdaság alapjait a takarékszövetkezetek "erőszakos" integrációja, ez ugyanis korlátozza a magántulajdon feletti rendelkezés lehetőségét, és tovább csökkenti a jogbiztonságot.
Az MSZP-s képviselő úgy fogalmazott: a Fidesz-kormány az adófizetők pénzét használja arra, hogy "a fideszes holdudvart feltőkésítse a kisemmizett takarékszövetkezeti tulajdonosok kárára".
A takarékszövetkezetek integrációjáról szóló törvényt múlt pénteken módosításokkal fogadta el ismét az Országgyűlés, miután Áder János köztársasági elnök megfontolásra visszaküldte. Józsa István szerdai sajtótájékoztatóján a még ki nem hirdetett törvény visszavonását sürgette.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.