Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Az Egyesült Arab Emirátusokban található Dubaj hivatalos légitársasága, a Közel-Keleten piacvezető Emirates tervei között nem szerepel az, hogy más légitársaságban tulajdonrészt szerezzen, illetve ilyen vállalkozást pénzügyileg finanszírozzon. Az arab légitársaság egyik szóvivője a hvg.hu azon megkeresésére reagált, mely szerint a Qatar Airways vagy az Emirates állhat a Sólyom Airways mögött.
Az Egyesült Arab Emirátusokban található Dubaj hivatalos légitársasága, a Közel-Keleten piacvezető Emirates "tervei között nem szerepel az, hogy más légitársaságban tulajdonrészt szerezzen, illetve ilyen vállalkozást pénzügyileg finanszírozzon". A cég jelenleg saját növekedésük különböző aspektusaival van elfoglalva. Az arab légitársaság egyik szóvivője a hvg.hu azon megkeresésére reagált, mely szerint a Qatar Airways vagy az Emirates állhat a Sólyom Airways mögött.
A Gazdasági Rádió egyik ma reggeli műsorában az hangzott el, hogy elképzelhető, hogy az egyik nagy közel-keleti légitársaság – iparági szakértők szerint valószínűleg a dubaji központú Emirates Airlines, vagy a Qatar Airways – állhat a Sólyom Air befektetői köre mögött. Turi Ferenc, a Capitol Consulting Group (CCG) ügyvezető partnere akkor elmondta, hogy a név vélhetően azért nem hangzott el eddig, mert egy tesztjellegű projektről van szó. A Sólyom vezérigazgatója korábban azt mondta, hogy egy olyan jellegű üzemeltetésbe fognak, amelynek keretében a gépeket a pilótákkal együtt veszik meg. Az sem kizárt ugyanakkor, hogy az Emirates egy olyan résztulajdonosa áll a Sólyom megalapítása mögött, amely konkurens társaságokban is érdekelt.
A hvg.hu megkereste a másik szóba került légitársaságot, a Qatar Airwayst is, hogy a vállalat kötődik-e a Sólyom Airwayshez. Amint megérkezik válaszuk, közöljük.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A kegyelmi botrány után is trükköznek a gyermekvédelemben a számokkal, hogy Orbán Viktor elmondhassa, vállalható az állami gondozás állapota. A családjukból kiszakadó gyermekek ezt először a túlzsúfolt, eszköztelen befogadóotthonokban tapasztalják meg.
A tiltottá lett Pride üzenete aktuálisabb, mint valaha.
A Tisza Párt elnöke úgy nyilvánult meg félreérthetetlenül a Pride-ról, hogy le sem írta a rendezvény nevét.
Az indoklás szerint azért, mert nem fellebbeztek a tiltás ellen, de a szervező főváros szerint nem is kell engedély.
Mindenki azt találgatja, hogyan alakul a szombati Pride. Nemzetközi lapszemle.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A többi uniós ország megvan Orbán nélkül is, legalábbis egy bizonyos pontig.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast új adásában.