Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
A német autóklub (ADAC) elutasítja a külföldieket terhelő autópályadíj bevezetésének kormányzati terveit, a szervezet szerint inkább az üzemanyag után fizetendő jövedéki adót kellene emelni, ha elkerülhetetlen az autósok terheinek növelése - írta csütörtökön a Die Welt az online kiadásában.
Az ADAC minden lehetséges eszközzel fellép az autópályadíj ellen - mondta Peter Meyer, a szervezet elnöke a Die Weltnek. Az autópályadíj bevezetése "közlekedéspolitikailag értelmetlen lépés, és plusz bevételt sem eredményez" - tette hozzá.
A külföldi autósokat terhelő sztrádahasználati díj bevezetése a bajor CSU nyomására került a koalíciós szerződésbe. A bajor konzervatívok arra hivatkoznak, hogy a német autósoknak Európában szinte mindenütt fizetniük kell az autópályák használatáért, a külföldiek viszont ingyen autózhatnak a német sztrádákon, ami szerintük tarthatatlan állapot.
A CSU-s közlekedési miniszter, Alexander Dobrindt elképzelése szerint a matricás rendszert vezetik be, és az évi 100 euró körüli díjat 2015-től kell majd megfizetni. A pénzt minden autóstól beszedik, de a németeknek visszafizetik.
Az adminisztrációs költségek levonása után így egyetlen euró plusz forrás sem maradna a közlekedési infrastruktúra fejlesztésére, "sőt, (a tervezett megoldás) veszteséges lenne" - mondta Peter Meyer. Az ADAC elutasítja az autósok terheinek mindenfajta növelését. A német autótulajdonosok már így is évente 53 milliárd eurót fizetnek be az államkasszába, de ebből csak 19 milliárdot fordítanak az úthálózat fejlesztésére. A politikának inkább ezen kellene változtatnia, ha pedig mégis elkerülhetetlen a terhek növelése, akkor inkább az üzemanyag jövedéki adóját emeljék, mert az legalább igazságos megoldás, hiszen "aki többet autózik, az többet is fizet" - mondta az ADAC elnöke.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az eset Magyar Péter országjárásának gyulai állomásán, a politikus beszéde közben történt.
Ezen a nyáron is gyakorlatilag visszabérli a főváros cége a BKV járműveinek hirdetési felületeit a Mészáros Lőrinchez köthető egyik vállalattól.
A gyakorlatsor egyszerű, egészségügyi előnyeit pedig közel 20 évnyi kutatás eredményei támasztják alá.
Első dalában a szabadságról és a nyugati jólétről énekel és rappel.