szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az USA-ban is terjed a kézműves sör őrülete, lassan a nagyobb hálózatok is felülnek erre a hullámra, a Starbucks például sörízű kávét dob piacra, kérdés persze, hogy milyen sikerrel.

A Starbucks is elérkezettnek látja az időt, hogy foglalkozzon a kézműves sör kultusszal: a kávézólánc sörízű kávét dob piacra – írjí a Franchiseportal. Igaz, egyelőre még csak az Egyesült Államokban, néhány egységben teszt jelleggel mutatják be a kissé bizarrul hangzó újdonságot. A vállalat mostanában egyébként is próbálkozik a különböző újításokkal, hogy szezonális italokkal jelenjen meg a piacon.

A Starbucks61 országban több mint húsz ezer kávézóval van jelen, aminek a mintegy felét partnerek üzemeltetik. A vállalat az idei első negyedévben a tavalyi év ugyanezen időszakához képest 11 százalékkal 3,6 milliárd dollárra növelte nettó bevételeit.

A hálózat a negyedév alatt nem kevesebb, mint 570 új üzlettel (ebből ugyan 337 a tavaly felvásárolt Teavana teabár) bővítette globális hálózatát, és belépett a vietnami piacra. Az elmúlt 12 hónapban pedig közel 1500 új kávézó nyílt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!