Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Az MNB újabb 10 milliárdot tolt alapítványába.
Nem elég 200 milliárd forint, a teljes magyar felsőoktatás éves állami támogatásának másfélszerese az MNB-nek a neoliberális tanoktól mentes közgazdasági képzés finanszírozására – derül ki a HVG friss számából. (Az első 200 milliárdról ebben a cikkben írt a HVG.)
Újabb 10 milliárdnyi vagyonnal látta el a Magyar Nemzeti Bank az öt Pallas Athéné nevű alapítványa közül a Matolcsy György jegybankelnök kuratóriumi elnöksége alatti Domus Animae-t. Így az immár közel 54 milliárdból gazdálkodhat, amit már el is kezdett költeni. De hogy kinek, mire, mennyit adott, azt titkolja, noha a támogatások forrása az adófizetők pénze.
Részletek a csütörtökön megjelenő HVG-ben.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Hollandok tömegei vesztették el napok alatt életük minden megtakarítását, amikor 1637-ben összeomlott a tulipánpiac – az elrettentő példa évszázadok óta alapja a túltermelésről és a spekulációról megírt elméleteknek. Az egészben annyi a szépséghiba, hogy talán meg sem történt. Vagy legalábbis nem úgy, mint ahogy évszázadokon át hitték.
A választási vereségtől félve játssza ki Orbán Viktor az „ukrán kártyát”. Mi lehet a háttérben, mi jöhet még, és mi történt a szomszédokkal békét teremtő Orbánnal?
Öt újabb kastély sorsáról döntött Lázár János, négy került NER-közeli nagyvállalkozókhoz, egyet a szabolcsi megyei önkormányzatnak adott az Építési és Közlekedési Minisztérium.
Magyarország, Szlovákia és Románia sincs jó helyzetben.