Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Kissé morbid karácsonyi reklámmal rukkolt elő a német EDEKA áruházlánc.
A karácsony a reklámipar nagy ünnepe, a német EDEKA is a könnycsatornákat célozta meg, a biztos karácsonyi hangulat érdekében.
A videó elején egy nagypapa korú bácsi készülődik a karácsonyra, aztán egy nő hang azt mondja az üzenetrögzítőjén: „Nagyon sajnálják, de idén sajnos megint nem sikerül együtt tölteni a karácsonyt, de jövőre megint megpróbálják és akkor biztos sikerül majd.”
A reklám további részét nem lőjük le… de a kissé morbid Papa a végén ezt mondja "Másképp hogyan tudtalak volna titeket összehozni?!"
A német cég az év elején a ’90-es évek techno-nosztalgiájával és a Scooter frontemberével H.p. Baxxter-rel hirdette hyperolcsó árait.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagyot ment Londonban Emmanuel Macron francia államfő, konkrét megállapodásainak jelentőségét majd az idő dönti el. Hazai ellenfeleinek inkább múltbéli tevékenységük miatt van most feladva a lecke.
Az Astronomer közleményében azt írta, vizsgálatot indítottak az ügyben.