Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kissé morbid karácsonyi reklámmal rukkolt elő a német EDEKA áruházlánc.
A karácsony a reklámipar nagy ünnepe, a német EDEKA is a könnycsatornákat célozta meg, a biztos karácsonyi hangulat érdekében.
A videó elején egy nagypapa korú bácsi készülődik a karácsonyra, aztán egy nő hang azt mondja az üzenetrögzítőjén: „Nagyon sajnálják, de idén sajnos megint nem sikerül együtt tölteni a karácsonyt, de jövőre megint megpróbálják és akkor biztos sikerül majd.”
A reklám további részét nem lőjük le… de a kissé morbid Papa a végén ezt mondja "Másképp hogyan tudtalak volna titeket összehozni?!"
A német cég az év elején a ’90-es évek techno-nosztalgiájával és a Scooter frontemberével H.p. Baxxter-rel hirdette hyperolcsó árait.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.