Könnyfakasztó vagy morbid - az EDEKA karácsonyi reklámja?

Kissé morbid karácsonyi reklámmal rukkolt elő a német EDEKA áruházlánc.

  • hvg.hu hvg.hu
Könnyfakasztó vagy morbid - az EDEKA karácsonyi reklámja?

A karácsony a reklámipar nagy ünnepe, a német EDEKA is a könnycsatornákat célozta meg, a biztos karácsonyi hangulat érdekében.

A videó elején egy nagypapa korú bácsi készülődik a karácsonyra, aztán egy nő hang azt mondja az üzenetrögzítőjén: „Nagyon sajnálják, de idén sajnos megint nem sikerül együtt tölteni a karácsonyt, de jövőre megint megpróbálják és akkor biztos sikerül majd.”

A reklám további részét nem lőjük le… de a kissé morbid Papa a végén ezt mondja "Másképp hogyan tudtalak volna titeket összehozni?!"

A német cég az év elején a ’90-es évek techno-nosztalgiájával és a Scooter frontemberével H.p. Baxxter-rel hirdette hyperolcsó árait.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

A fiatalok hozhatják el a lángosforradalmat a Balatonnál

A fiatalok hozhatják el a lángosforradalmat a Balatonnál

Miért vett meg egy nagy múltú, de veszteséges üzletláncot? Mit kellene csinálni ahhoz, hogy ne legyen méregdrága egy croissant? Mi a legnagyobb baj azzal, hogy a Balatonon még mindig ugyanúgy sütik a lángost? És miért nem érdemes mindenkinek akciózni a tejfölt? Andrejszki Richárddal, a Chef Market tulajdonosával beszélgettünk annak kapcsán, hogy cége a Culinaris új tulajdonosa lett.