Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Volkswagen cég csaknem 680 ezer autót hív vissza az Egyesült Államokban a japán Takata cég hibás légzsákjai miatt.
Az intézkedés a 2006 és 2014 között gyártott Passat, Eos, Golf és Jetta típusú autókra vonatkozik.
A cég azért döntött a járművek visszahívásáról, mert balesetkor a légpárnák nem megfelelően nyílhatnak ki, sőt, fémdarabokat is kilövellhetnek az utastérben.
Nemrég a Daimler 705 ezer, Amerikában értékesített Mercedes-Benz személyautót hívott vissza ugyanilyen okok miatt.
Január végére az amerikai hatóságok már összesen 24 millió autó visszahívásáról rendelkeztek, mert kiderült, hogy a beépített japán gyártmányú légzsákok életveszélyesek. Eddig már több mint száz amerikai gépkocsivezetőnek okoztak komoly sérüléseket, összesen tízen haltak meg a Takata légzsákok hibája miatt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.