Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A nemzeti fejlesztési minisztert bízta meg a kormány, hogy készüljön hatásvizsgálat a Déli pályaudvar jövőbeni funkciójáról, valamint hatásvizsgálat és tendertervek az üzemi pályaudvar megszüntetéséhez illetve a Kelenföldi pályaudvar bővítéséhez – olvasható a Magyar Közlöny csütörtöki számában.
A közlönyben megjelent információk szerint a budai vasútfejlesztés, a kapcsolódó köztéri területfejlesztés és csomópontfejlesztés megvalósítása érdekében ötletpályázatot kell kiírni a Déli pályaudvar közösségi célú hasznosítására.
Az emberi erőforrások miniszterének feladata, hogy a Déli pályaudvar üzemi pályaudvari részén megvalósítandó sport és szabadidős célú városfejlesztés részletes koncepcióját, megvalósíthatósági tanulmányát a Testnevelési Egyetem, szükség esetén a MÁV bevonásával készítse el, majd terjessze a kormány elő.
A feladatokra összesen 1 milliárd forintot forrást biztosítanak a költségvetésből - írják a közlönyben.
A csütörtök este megjelent rendeletet sokan úgy értelmezik, hogy az tulajdonképpen a Déli pályaudvar végét jelenti.
Az állomás bezárása jó ideje beszédtéma már, és akkor lángolt fel ismét, amikor a közeli alagút problémája miatt egy időre leállították a forgalmát, a vonatok pedig csak Kelenföldig jártak. Többféle elképzelésről lehetett hallani eddig is, köztük arról, hogy parkot alakítanának ki a sínek helyén, de volt, aki az új szuperkórházat álmodta a Déli helyére.
A hvg.hu korábban megszerzett egy szakértői tanulmányt, amelyből kiderül: ha bármelyik nagy budapesti pályaudvart bezárják, jelentősen megnő a vonatra szállási idő a budapestiek nagy részénél. Ha a Délit szüntetnék meg, a fővárosiak 44 százaléka rosszul járna, egyes kerületekben 15 perccel nőhetne a vasúthoz jutás ideje.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.