Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Fidesz közép-magyarországi regionális igazgatója szerint különbséget kell tenni azok között az offshore cégek között, amelyek Magyarországon foglalkoztatnak alkalmazottakat, adót fizetnek, és hozzájárulnak a költségvetéshez, és azok között, amelyek arra jöttek létre, hogy külföldön parkoltassák a pénzüket.
Kerényi János a Fidesz közép-magyarországi regionális igazgatója és országgyűlési képviselője tagadta az ATV riporterének, hogy ő maga offshore-lovag lenne, de azt elismerte, hogy a fiának van köze offshore hátterű cégekhez. A képviselő szerint azonban ebben jogilag semmi kivetnivaló nincs, de erkölcsileg sem lát problémát az „offshore-ozásban”, amennyiben az ilyen külföldi hátterű cégek hozzájárulnak a büdzséhez.
Kerényi szerint ugyanis kategorizálni lehet az offshore cégeket jókra és rosszakra. Előbbi kategóriába azokat a cégeket sorolja, amelyek Magyarországon foglalkoztatnak alkalmazottakat, adót fizetnek és így hozzáadnak a költségvetéshez, utóbbiba pedig azok tartoznak, amelyek adóelkerülés céljából külföldön parkoltatják a pénzüket.
Mint ismeretes, Kerényi János feleségének vendéglátással foglalkozó soltvadkerti cégébe "a kies Belize-ből került oda befektető", Kerényi János fia és üzlettársa cége pedig „egy Seychelle-szigeteki befektetőre tett szert”.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.