Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A nemzeti buszgyártás fellendítésére állami és önkormányzati megrendelésekre van szükség – mondta Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter az Origónak.
Nemzetgazdasági szempontból nagy jelentőségű lenne, ha a hármas metró felújítása miatt a főváros által bérelt vagy megvásárolt autóbuszok többségét a magyar buszipar szállíthatná – mondta Varga Mihály az Origo szerint.
A miniszter megfogalmazása szerint az még nem derült ki egyértelműen, hogy a főváros a magyar autóbuszipar megrendelői oldalán is részt kíván-e venni.
Varga Mihály úgy fogalmazott, bízik benne, hogy eltűnt a korábbi rossz felfogás, és a fővárosiaknak is lesz lehetőségük magyar gyártású buszokkal közlekedni.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.
Ha sikerül a kormányváltás, más törvényre is hasonló sors vár.
A kormányközeli lap a közvélemény-kutató megfutamodásáról írt, aki szerint erről szó sincs.
Új műsorvezetőket kap a Kalandra fal!