Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A világ repülni vágyik, és ehhez a következő két évtizedben egészen pontosan 39 620 új utasszállító repülőgépet rendelnek majd a világ légitársaságai. Ez a jövő a Boeing szerint.
A Boeing úgy kalkulál, hogy a következő 20 évben összesen 5900 milliárd dollár értékben, 39 620 új utasszállító repülőgépet rendelnek majd a gyártóktól a világ légitársaságai.
Az amerikai vállalat az angliai Farnboroughban hétfőn elkezdődött nemzetközi repülőgépipari szakvásár alkalmából kiadott közleményében jelezte, hogy tavalyi előrejelzéséhez képest 4,1 százalékkal növelte az új gépek iránti kereslet várható mértékét. A piacot alapvetően a diszkont légitársaságok és a feltörekvő piacok növekedése hajtja.
A legnagyobb igény a keskenytörzsű gépek iránt jelentkezhet: a következő két évtized alatt 28.140-et rendelhetnek ebből a típusból, amelybe például a Boeing 737-ese vagy a rivális Airbus A320-asa is tartozik. Szélestörzsű repülőből 9100-ra lehet igény, aminek jelentős részét a 2021 és 2028 közötti időszakban rendelhetik meg. A legnagyobb szélestörzsű repülőgépek, a Boeing 747-8 és az Airbus A380-as típusa iránti kereslet lesz a legkisebb, ezekből legfeljebb 530-at rendelhetnek a különböző légitársaságok. A Boeing arra számít, hogy a fő piacok közül Ázsiából 15.130, Észak-Amerikából 8330, Európából pedig 7570 új utasszállító repülőgépet rendelnek majd a légitársaságok.
A Boing előzetes számításai szerint az utasforgalom 4,8 százalékkal nőhet, míg a teherszállítás évente 4,2 százalékkal bővülhet. A következő húsz év alatt 930 új teherszállító gépre és 1440 teherszállítóvá átalakított repülőre jelentkezhet igény.
Az Airbus megfontolja brit beruházási terveit
A nagy európai repülőgépgyártó rögtön reagált a Brexitre. De szerinte más cégek is hasonlóan fognak cselekedni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.