Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A francia labdarúgó bajnokság jelenleg csak az ötödik legerősebb Európában, de a mérkőzések látogatottságában még nagyobb a hátrány a német vagy angol első osztályhoz képest.
A Paris Saint-Germain és a Lyon kivételével jó, ha félház előtt játszanak a francia csapatok, így nem is meglepő, ha a klubok bevételének csupán 13 százaléka származik jegyeladásból. Pedig a Le Monde sportközgazdász szakértője szerint ennyivel nem rosszabb egy Marseille-Lille meccs, amelyre tízezren kíváncsiak, mint egy Köln-Werder Bremen találkozó, amely hatvanezer néző előtt zajlik.
Sokkal inkább arról van szó, hogy a francia klubok még nem jöttek rá arra az alapvetésre, amely szerint nem mindenki ugyanazért az élményért megy meccsre. A németek és az angolok például külön jegy és bérlet konstrukciókat kínálnak a fanatikus ultráknak, illetve megint másféléket a családoknak. A franciáknál nem így van.
Amiben pedig végképp le vannak maradva a francia klubok, az az internetes közösségi hálók használata. Pedig a Barcelonának például 94 millió, a Manchester United-nek 70 millió követője van a Facebookon. Ezek a klubok a jegyek nagy részét is a neten keresztül értékesítik. És ezek mellé mellé trikót, sálat, jelvényt, labdát és egyéb sporteszközöket is kínálnak, sokszor kedvezményesen. Legalábbis ezt a benyomást tudják kelteni a netezőben, aki nem csak a jegyvásárlás miatt kattint.
A francia bajnokság televíziós bevétele nem hasonlítható az angoléhoz, a jogdíjból származó jövedelmek pedig rövidtávon nem nőnek. De sokkal több nézőt lehetne a korszerű digitális marketing felhasználásával a stadionokba csábítani, amivel növelhető lenne a klubok bevétele is, véli a Le Monde-ban publikáló sportközgazdász.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Tavaly már 9 milliárd forint veszteséget fialt a kormány által felhizlalt Magyar Vagonnak a nagy egyiptomi kocsimegrendelés, amit anno még az oroszokkal hoztak össze. A spanyol Talgo felvásárlási kísérlete költséges kaland volt.
Jeszenszky Géza elfogadja Orbán Viktor meghívását a Karmelitába, mert van mondanivalója a számára. A fiáról azt mondta, úgy sejti, valami vallási és politikai fanatizmus áldozata.
Hetek óta tartó jogvitában végül igazat adtak a rendőrségnek.
Az ukrán dróntámadások pedig az orosz polgárok türelmét is tesztelik.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.