Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A brit autógyártás tizenhét éves rekordot ért el az első negyedévben az élénk külső keresletnek köszönhetően – derült ki a Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT) adataiból.
Az Egyesült Királyságban előállított járművek háromnegyedét exportálják, a tengerentúli kereslet pedig idén 7,6 százalékkal emelkedett. Ezzel szemben a belföldi kereslet 4,3 százalékkal csökkent az év első három hónapjában.
Márciusban 170 691 jármű került ki a brit gyárakból, 7,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban, ez a legmagasabb szám 2000 márciusa óta. Ezzel az első negyedéves gyártási adat (471 695 autó) is tizenhét éve a legmagasabb szintet érte el.
A font gyengülése miatt a brit autóexoprtőrök előnyre tettek szert, azonban az importált alkatrészek aránya jelentősen mérsékelte az előnyt.
Mike Hawes, az SMMT elnöke szerint megtérülni látszik az a sok milliárd fontnyi befektetés, amely a brit autóiparban történt az utóbbi néhány évben.
A szervezet azt várja, hogy az éves brit autógyártás elérheti a 2 milliót 2020-ra, azonban ennek az a feltétele, hogy a Brexit után is megmaradjon a szabadkereskedelem az EU és az Egyesült Királyság között.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.